HAMİLELİK VE PİLATES

Hizmetlerimiz

Düzenli egzersiz, yaşamın herhangi bir evresinde olduğu gibi doğum öncesi ve sonrası da sağlık açısından kadınlara birçok yararı vardır. Sağlıklı, güçlü bir beden ve olumlu tutum, bir anne olarak hamilelik sırasında ortaya çıkabilecek fiziksel ve psikolojik zorluklarla başa çıkmanızı sağlar. Bir bebek sahibi olduktan sonra birçok kadın hamilelikte alınan kiloları kaybetmeye ve karın kaslarını hızla toparlamaya çalışır. Yanlış egzersizler ve zayıf teknikler birçok soruna neden olabilir, bu nedenle doğru gözetim ve rehberlikle güvenli bir şekilde egzersiz yapmanız büyük ölçüde önemlidir.

Hamilelik öncesi, hamilelik dönemi ve sonrasında yapılan pilates, doğum sırasında en uygun pelvik taban fonksiyonu, anahtar kasları öğretmek ve doğum sonrası dönemde tam iyileşmeyi sağlamak için en iyi yollardan biridir.

Düzenli pilates:

• Sırt kaslarını güçlendirir; sırt ağrısını önler.
  • Hormon dengesini sağlayarak hamilelik sırasında kilo kontrolüne yardımcı olur.
  • Gebelikte ve sonrasında oluşan idrar kaçırma problemlerinin ortadan kalkmasını, hazımsızlık ve ödem gibi sorunların ise azalmasını sağlar.

Böylece düzenli egzersiz, çocuğunuzun doğumunu takiben daha hızlı bir iyileşme elde etmenizi sağlar. Her hamilelik farklıdır çoğu hamilelik normal seyrinde devam eder ancak bazı durumlarda istenmeyen komplikasyonlar gelişebilir. Tüm bunlara bağlı olarak doğum ve doğum sonrası iyileşme için, egzersizlerin sizi doğuma hazırlaması ve vücudunuzu mümkün olan en iyi sağlıkta tutması açısından gerekli ve doğru adımları atmak önemlidir. Programlarımız özellikle bu zorlukların en aza indirilmesine ve ortadan kaldırılmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır

Pilates, hamilelik öncesi ve sonrasında fiziksel durumunuzu iyileştirmek için mükemmel bir araçtır.

Daha önce pilates yapmadınız mı? Endişe etmeyin! Fizyo Genç’te hamilelik dönemi pilates seanslarına katılmanızın yararı; egzersiz programınızın kişisel ihtiyaçlarınıza göre ayarlanmış olmasıdır. Fizyoterapist eşliğinde yapılan bu egzersizler, vücudunuzun ihtiyaçlarına göre değişen, her üç aylık dönem için farklı egzersiz uygulamalarını içerir. Böylece büyük güne kadar gelmeye devam edebilirsiniz.

Sakarya Fizyo Genç olarak, annelerin sağlıklı bir hamilelik ve hamileliği takiben başarılı bir iyileşme sağlamalarını amaçlıyoruz.